Un stil de viata sanatos se invarte in jurul obiceiurilor zilnice si al ajutoarelor alimentare pe care le includeti in viata dumneavoastra. Este unul dintre factorii semnificativi care stau la baza starii de bine pe termen lung si a vietii fara boli. Daca doriti sa va imbunatatiti stilul de viata, trebuie sa fiti dispus sa faceti schimbarile esentiale. De la aportul excesiv de gustari incarcate cu zahar pana la momentul mesei, totul va afecteaza sanatatea pe termen lung. De asemenea, contribuie la lipsa somnului si tulburari constante ale somnului din cand in cand. Dar, puteti scapa de semnele de insomnie cu modificari minime ale stilului de viata si ajutoare naturale.

Iata principalele modalitati prin care puteti obtine un somn racoritor si intineritor.

1. Mananca alimente nutritive

Unul dintre cele mai esentiale motive din spatele insomniei este tipul de mancare pe care o consumati zilnic. Cu modificari dietetice minore, puteti ameliora insomnia pe termen lung. Incercati sa includeti mai multe alimente bogate in magneziu si calciu in dieta dvs. pentru a umple rezervorul nutritional. De asemenea, unele produse alimentare cum ar fi bananele, fructele de padure si nucile pot spori productia de melatonina. Nutrienti precum vitamina B6 joaca, de asemenea, un rol crucial in mentinerea somnului si intareste imunitatea. Nu uitati sa inlocuiti alimentele calorifice cu cele bogate in nutrienti.

2. Incercati Cannabis Edibles

Un alt ajutor de top pentru cresterea calitatii somnului este alimentele naturale, dar delicioase, infuzate cu canabis. Planta este bogata in multi fitocanabinoizi, cum ar fi canabidiolul, care stimuleaza receptorii creierului. De asemenea, CBD regleaza centrul somnului, adica glanda pineala din creier. Toti acesti factori pot creste eliberarea de melatonina si pot restabili calitatea somnului. Puneti mana pe produsele alimentare, cum ar fi gumele de canabis, iar daca doriti sa extrageti CBD din canabis, puteti cerceta cum functioneaza extractia CDB pentru un somn mai bun. Nu numai ca va imbunatati ritmul circadian, dar poate atenua si durerile usoare pana la moderate.

3. Cautati terapie pe baza de plante

Terapia naturala este noua tendinta atunci cand vine vorba de gestionarea problemelor psihologice. Puteti ameliora insomnia usoara pana la moderata folosind remedii pe baza de plante . Unele ajutoare de somn utile disponibile sunt extractele de valeriana, lavanda si musetel. De asemenea, constituentii activi regleaza activitatea receptorilor creierului si stimuleaza glanda pineala. Pe masura ce nivelurile de melatonina cresc, ajungeti sa va simtiti mai bine. Puteti include ierburile in rutina de dimineata sau le puteti lua ca supliment in timpul zilei. Nu numai ca va induce o sanatate sanatoasa, dar va contribui si la caile de somn.

4. Exerseaza des

Activitatea fizica este esentiala pentru a va imbunatati stilul de viata si rutina de somn. In cazul in care va este greu sa dormiti la timp, trebuie sa includeti o rutina de antrenament in viata dumneavoastra. Incercati exercitiile de baza, cum ar fi scandurile si lungurile, pentru a va stimula caile mentale. De asemenea, creste eliberarea hormonilor de somn precum melatonina si te face sa adormi mai repede. Cu exercitii regulate, puteti obtine o dezvoltare musculara mai rapida si va puteti imbunatati starea de spirit. Corpul tau elibereaza hormoni ai fericirii precum endorfine dupa antrenamentul intens care te face sa te simti mai linistit. Nu uitati sa respectati regimul de exercitii si sa va corectati ciclul de somn fara probleme.

5. Faceti o meditatie

Practicile spirituale pot fi destul de coplesitoare la inceput din cauza distragerilor nesfarsite si a gandurilor suparatoare. Dar, inveti sa meditezi bine cu antrenamente frecvente si hotarare puternica. Imbunatateste ciclul de somn si combate distractiile externe. De asemenea, stiti arta de a va controla emotiile si experimentati reactii mai putin stresante. Odata cu reducerea nivelurilor de stres, este posibil sa suferiti un somn sanatos. Incercati sa incorporati alte practici spirituale, cum ar fi yoga si respiratia, pentru un ajutor maxim impotriva insomniei. Nu uitati, va poate imbunatati abilitatile cognitive si va poate regla functiile hormonale adecvate.

6. Incercati aromoterapia

Terapiile naturale pot fi destul de fiabile atat pentru sanatatea fizica, cat si pentru cea mentala. Daca nu puteti mentine rutina de somn pentru intreaga noapte, puteti incerca sesiuni de aromoterapie . Aromaterapia este un proces care implica utilizarea uleiurilor esentiale parfumate pentru a va stimula nervii olfactivi. Mai mult, semnalele ajung in centrul de somn si va pot calma nervii. Unele uleiuri esentiale de utilizat pentru aromoterapie sunt uleiul de lavanda, menta si iasomie. Nu numai ca iti va infrumuseta camera cu o aroma atractiva, dar te ajuta si sa ramai calm pe tot parcursul noptii.

7. Maseaza pentru a elibera stresul

Va amintiti usurarea experimentata dupa un masaj de 5-10 minute? Terapia prin masaj este inca un alt mod de a va stimula ciclul de somn si de a va calma tensiunea musculara. De asemenea, uleiurile de masaj contin multi constituenti care amelioreaza stresul, care incetinesc senzatiile dureroase. Puteti folosi uleiuri de masaj precum jojoba, floarea-soarelui si menta pentru cea mai buna relaxare. Reduce stresul, combate anxietatea si imbunatateste calitatea somnului in cel mai scurt timp. Nu uitati sa cautati un masaj adecvat in cazul in care va confruntati cu insomnie usoara pana la moderata. Puteti incerca facilitatile spa profesionale in cazul in care cele de acasa nu va ajuta.

Verdictul final

Bunastarea holistica se refera la salubritate sanatoasa si implica fiecare aspect al sanatatii dumneavoastra. Poate ajuta in caz de probleme psihologice, cum ar fi stresul, anxietatea si tulburarile de somn. Pentru toti insomniatii, sfaturile naturale va pot ajuta sa va ameliorati insomnia usoara. Unele modalitati practice sunt terapia prin masaj, aromoterapia si rutina de exercitii. Promoveaza functiile organelor tale vitale si hraneste ciclul somnului. De asemenea, sfaturile va pot ajuta sa obtineti un somn revigorant si sa va treziti cu energie. Puteti experimenta cu ajutoare naturale autentice si va puteti modifica stilul de viata pentru o stare de bine pe termen lung. Nu numai ca se va reflecta asupra rutinei dvs. de somn, dar va contribui si la functiile fiziologice.